13 January 2012

OHH STRESS STRESS TENSION!


arghhh..blog tempat meluahkan perasaan !!! tensyen siottt...gyler tensyen minggu nieh..quiz, assignment, test..semua ader! pas uw wat tak nak cam serentak plak an! hari Rabu uww..11 arybulan 1 tahun 2012 uw!! due quiz okayh! ECO dan Calculus..ECO boleyh lagy laa..Calculus tak boley blahh siakkk >.<
soalan tak de lagy susa ker??? menyakitkan aty tol laa..sepatutnye malam rabu uw ade test CS159..Naseb baek tunde!! kalo tak..da terburai pale hotak aku nieh!! Khames semalam plak ade lab test..memang laa..da 2 kali lab test aku nye coding tak leh run..memang hampeh an..da hafal coding pon boleh syntax error lagy..memang laa an..rase cam nak tumbuk2 je komputer uw! hushhh..marah tol nieh..

pas uw kalo korang nak tau, hari Selasa ari uw..mase class BEL, boleh plak pening pale tahap gaban..rase cam nak pitam pon ade..nak muntah pon ade..da tak tahan sangat, cakap ngan lecturer nak gy Penawar..Nase baek Miss Carolyn baek..dye kasi tau..berjumpe laa saye ngan doktor..check suhu, 37.9..doktor cakap demam..cek tekanan darah..190 an!!!!! terkejut letrek aku kat ctu! doktor cakap "Jgn takut, darah awak naik sbb awak migraine" OMG??? MIGRAINE?? tak pena pena aku kene migraine..kaly nieh kene an...haishhhhh.. pas uw doktor cakap "Pakai lens jgn lame sgt ea"..okay doktor..pas uw doktor suro cek darah seminggu skali..memang tak laa aku nak gy..takutttt..hahaha..dapat ubat, amek kau!! da la banyak..beso2 plak uw..ishh..naseb naseb..pas uw, Sabtu malam nie ade Test ECO plak..hahaha..
doakan aku ye kawan :)

*inilah report saye untuk seminggu nie :) NICE..

No comments:

Post a Comment

Pink Rose Flower