9 February 2013

Cuti Seminggu!!

Awesome awesome awesome awesome!!! akhirnyaaaaa!!! dapat jugak saya, saya, saya nie, tido sepuas puasnye!! erghhh.. dah 2 minggu saya tak tido dengan cukup, bukan tak tido dengan cukup, memang tak cukup pon!! paling lama saya tido pon 4 jam jerrr.. paling singkat 2 jam jee.. T___T  ape tak nye, dalam masa 2 minggu tu laa quiz, test, quiz, test, assignment quiz dan lain lain lain lain.. huuuuu.. over penat tau~~ tapy takpe tu semua dugaan!! cabaran!! Cabaran laa yang membuatkan kite lebih berdikari, lebih memahami dan lain lain lebih.. hahaha~ tak pelaa, akhirnya saya dapat lalui cabaran dan dugaan tu semua dengan OK.. orang kate sem pendek memang cam tu.. sabar je laa.. hehehe..

So, minggu ni saya cuti seminggu!! yeayyyy!! nak tido sepuas-puasnyeee tapy banyak homework laa~~ hehehe, bukan assignment tapy homework.. sebenarnye kan, saya sangat risau laa dengan subject QMT200, hummm.. risau sangat sangat sebab dia susah sangat sangat!!! takut sangat , nak nak dah nak final niee :( final maybe akhir bulan 3, sekarang dah bulan 2.. OMG OMG OMG.. sangat serammm.. sobsobsob T__T korang doakan saya dapat jawab soalan QMT200 dengan sempurna dan lulus! Aminn~~

hehehe.. nak share leh tak?? actually, saya suka gyler lagu Super Junior yang niee.. so the awesome!! first dengar lagu nie roomate yang bukak pagi pagi.. dengar terus jatuh cintaaa~ harus laaa Super Junior kan!! terserlah kehenseman dowang.. wuuuuuuuu~~~ kalau laaa SJ ade depan mate saya sekarang ni~~ waaaaaaaaaaaa.. boleh pengsan 2 hari tau tak.. huhuhu.. dengar laaa~~ hehe

No comments:

Post a Comment

Pink Rose Flower